środa, 20 listopada 2013

Chusteczki


Wczoraj będąc w Rossmanie wpadły mi w ręce te oto chusteczki. Akurat moje były na wykończeniu i wzięłam te ze względu na to że pisało iż są z olejkami. Wydały mi się dziwnie lekkie ale wzięłam. Po dotarciu do domu i rozpakowaniu ich zonk... chustki są suche. Nieźle się wkurzyłam ale po chwili zobaczyłam że są inne. Są suche ale nasączone olejkami. Pięknie poradziły sobie ze zmianą pieluszki a S była w siódmym niebie bo matka w końcu nie wyciera jej pupci mokrymi i zimnymi chustkami ani nie męczy jej smarowidłami (tyłeczek jest  ładnie natłuszczony). Myślę też że rewelacyjnie sprawdzą się zamiast balsamu czy oliwki po kąpieli. Wystarczy przetrzeć jedną chusteczką ciałko i mamy spokój. Puki co polecam:) ja jestem bardzo zadowolona:)

4 komentarze:

  1. Oooo tych jeszcze nie mialam. Jutro po nie lece :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup kup:) tylko nie zdziw się że są suche :)

      Usuń
    2. a ja dzis kupilam przez twoja recenzje no i ... sa swietne :D

      Usuń