czwartek, 12 grudnia 2013

prezenty

Prezenty prezenty i jeszcze raz prezenty. Zaczął się szał prezentowy. Świąt jeszcze nie ma a ja już mam ich dosyć. Chciała bym wyjechać do jakichś ciepłych krajów z dala od wszystkich. W tym roku umówiliśmy sie wszyscy że prezenty robimy tylko dzieciom. Jak chciała bym każdemu coś kupić w skórze bym nie została chyba. I o ile prezenty dla wszystkich dzieciaków juz mam tak nie mam nic dla swojego dziecka i nawet pomysłu na ten prezent nie mam. Myślałam o farmie z FP ale ona ma już tyle zabawek i wszystko rzuca w kąt... chyba kupie coś do ubrania i chyba będą to jakieś spodnie z Hobi Bobi bo jestem w nich zakochana :) zwłaszcza w tych w kratę albo moro :D

A tak co poza tym?? Mała podziębiona... leci jej z nosa. Bida mała. Śnieg się topi i jest okropna chlapa. Jak ja nienawidzę takiej pogody!
Uciekam bo moja wariatka zjadła już drugą mandarynkę :)
Miłego dnia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz